Publicerad den 25 Jan 2021
Alla är hjärtligt välkomna att besöka Ängelholm-Bjäre Rotaryklubb. Koppla upp dig via länken som ligger i Evenemangsbeskrivningen.
Om vi ska hitta någon fördel med situationen vi befinner oss i med en tragisk pandemi så är det att vi kan ta del av föredrag, möten och till och med mingel och tävlingar via internet och våra digitala verktyg på ett tryggt och effektivt sätt hemifrån.

Ängelholm-Bjäre Rotaryklubb träffas varje vecka och vem som helst är välkommen som gäst. Här träffar du glada människor med det gemensamma att de vill göra gott i världen. Rotarys motto lyder Service above self och har lite styltigt översatts till Osjälviskt tjänande. Vi träffas normalt på torsdag morgon enligt programmet nedan och har med jämna mellanrum bjudit in väldigt intressanta föredragshållare. Vi lär oss mycket, lär känna många och utvecklas som människor.

AGENDA
07.15 Mingel och support (här hälsar veckans gästvärd dig välkommen)
07.30 Presidenten har ordet (information om vad som hänt och ska hända)
07.45 Föredrag, projektarbete eller diskussioner (se kalendern)