Publicerad den 27 Mar 2022
Torsdagen den 7 April ser vi fram emot en nystart och ses på Valhall Park Hotell.
Efter drygt tolv härliga år på Margretetorps Gästgifvaregård ser vi fram emot en ordentligt nystart efter två tuffa år med pandemi och restriktioner. Vår Rotary-klubb har under pandemin hållit igång verksamheten med utmaningar som Walk & Talk i minusgrader och frukostfattiga digitala möten utan värdefulla oxytocin-kramar på ett föredömligt sätt.

Men NU, nu ska alla medlemmar träffas varje torsdag morgon på trevliga Best Western Valhall Park Hotell och njuta av frukost tillsammans, bra föredrag och kramkalas! Vi har fått ett väldigt fint bemötande av ägarna på Valhall Park Hotell och förhoppningen är att attrahera nya gäster och så småningom nya spännande medlemmar till vår Rotaryklubb.

Är du nyfiken på Rotary? Vill du laddas med positiv energi? Vill du göra skillnad tillsammans med andra? Kom och  hälsa på oss! Hör av dig till någon i klubben och kom med som gäst på något veckomöte så får du en inblick i vår fina verksamhet.